عمده فروشی برنج ایرانی

میز ناهار خورری

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


برنج ایرانی یکی از محصولات مهم کشاورزی در ایران است. این برنج با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک‌های مختلف در مناطق مختلف کشور تولید می‌شود. برنج یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه در سبد غذایی خانواده‌ها در ایران محسوب می‌شود؛ برنج، سرشار از کربوهیدرات، فیبر و ویتامین است از این رو مرغوب و باکیفیت بودن برنج برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.  

معرفی انواع برنج ایرانی

انواع برنج ایرانی شامل برنج دم‌سیاه، برنج طارم هاشمی، برنج هاشمی، برنج شیرودی، برنج عنبربو، برنج فجر، برنج سوشی ایرانی و بسیاری دیگر هستند. این انواع برنج با کیفیت‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند.


1. برنج دم‌سیاه

 این نوع برنج دارای دانه‌های سیاه رنگ است و درجه یک محسوب می‌شود

2. برنج طارم هاشمی

 این نوع برنج از استان گلستان به شمال کشور تولید می‌شود. 

 3. برنج هاشمی

 این نوع برنج نیز از استان گیلان تولید می‌شود و درجه یک شمالی دارد.

عمده فروشی برنج ایرانی

برای خرید عمده برنج ایرانی، می‌توانید به برنج دانه طلایی مراجعه کنید. این مرکز فروش عمده برنج ایرانی درجه یک مستقیماً از شالیزار به مصرف کنندگان در سراسر کشور عرضه می‌ کند. مجموعه دانه طلایی، یک گروه خانوادگی از کشاورزان، شالی کوبان و بوجاری کنندگان است که با حذف واسطه‌ها، برنج با کیفیت منطقه شمال ایران را به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند. این مرکز تضمین بهترین قیمت برای محصولات خود را دارد و برنج‌های خالص و با کیفیت را تحویل می‌دهد. محصولات آن شامل برنج‌های مختلفی با تضمین کیفیت و بوجار شده می‌شوند.

نتیجه گیری

شرکت برنج دانه طلایی به عنوان بهترین مجموعه عمده فروشی برنج ایرانی باکیفیت شناخته می‌شود که انواع برنج ایرانی را با بالاترین کیفیت و به قیمت عمده برای مشتریان خود تهیه می‌کند؛ در صورتی که به دنبال برنج ایرانی با بالاترین کیفیت هستید و یا می‌خواهید جهت کاهش هزینه‌های خود، اقدام به خرید برنج از کارخانه و حذف واسطه‌ها نمایید، مجموعه برنج دانه طلایی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت برنج ایرانی با مجموعه برنج دانه طلایی از طریق شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

09111168565

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.